Materiale de constructiiUtileComenzi telefonice:
Luni - Vineri: Cerere Ofertasales@depozit-online.roMateriale de constructiila cel mai mic pret cu livrare gratuita la santier doar la Depozit-Online.ro Anunturi
Cele mai noi produse
Newsletter: |
CUM FAC CONT 1. Intra AICI si vei fi directionat automat in pagina de creare a contului.
2. Completeaza campurile cu numele, prenumele, adresa ta de email si alege o parola pentru noul cont. Apasa butonul “Continuare”, vei fi directionat pe urmatoare pagina de inregistrare a telefonelor si a altor informatii de autentificare. La scurt timp dupa ce vei apasa butonul “Salveaza ”vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. Ulterior, pentru a intra in cont trebuie doar sa-ti completezi adresa de email si parola, folosite la inregistrare.
1. Intra AICI si vei fi directionat automat in pagina de creare a contului.
2. Completeaza campurile cu numele, prenumele, adresa ta de email si alege o parola pentru noul cont. La scurt timp dupa ce vei apasa butonul “Continua”, vei fi directionat pe urmatoare pagina de inregistrare a telefonelor si a altor informatii de autentificare. La scurt timp dupa ce vei apasa butonul “Salveaza ”vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. Ulterior, pentru a intra in cont trebuie doar sa-ti completezi adresa de email si parola, folosite la inregistrare.
Datele necesare pentru crearea unui cont sunt: nume, prenume, telefon, adresa de email si o parola.
Odata accesat “panoul de control”, in cadrul acestuia, clientul isi poate actualiza datele de contact, informatiile de facturare si adresele de livrare.
Tot aici clientii pot vizualiza starea comenzilor efectuate.
In functie de stadiul in care se afla o comanda poate avea urmatoarele statusuri:
Comanda noua: comanda a fost lansata si acceptata
Comanda anulata date client incorecte: datele clientului nu au putut fi validate telefonic sau prin email, iar comanda a fost anulata
In procesare: comanda se afla in curs de procesare
Asteptare confirmare plata: plata a fost efectuata prin virament bancar si se asteapta confirmarea platii de la banca
Marfa pregatita pentru ridicare: clientul a plasat o comanda cu modalitatea de livrare “Ridicare din magazin”, iar acest status semnaleaza clientului ca marfa este pregatita in magazinul Depozit-online si poate fi ridicata.
Asteptare produse: produsele selectate nu se afla in stocul curent de marfa si urmeaza a se face aprovizionarea de la furnizor. Clientul este informat cu privire la termenul de livrare.
Comanda anulata: comanda a fost anulata din diverse motive.
Comanda finalizata: Produsele au fost livrate iar clientul a intrat in posesia marfii.
Prin accesarea meniului “Contul meu”, clienti isi pot edita informatiile cu privire la datele de identificare, studiile, domeniul de activitate, magazinul Depozit-online preferat si locatia (casa sau bloc).
Istoric comenzi
In cadrul meniului “Istoric comenzi” clientul poate vizualiza sumarul comenzilor sale dar si informatii detaliate despre acestea (data la care a fost efectuate, valoarea lor, statusul). De asemenea de aici clientii au posibilitatea sa repete o anumita comanda. Operatiunea de repetare a unei comenzi da posibilitatea clientului sa adauge sau sa elimine produse din cele comandate ulterior, sa actualizeze cantitati, sa schimbe adresele de livrare/facturare, sa-si aleaga alta modalitate de plata, etc.
Modifica/adauga adresa In cadrul acestui meniu clientii au posibilitatea de a edita adresa de livrare si informatiile de facturare sau de a adauga altele noi.
De ce sa iti faci cont Depozit-online? AVANTAJE ONLINE:
• Stii mereu care este statusul comenzilor tale – Nu este necesar sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii pentru a sti unde se alfa coletul tau
Firme si adrese multiple
Confidentialitate
|