CUM FAC CONT

1. Intra AICI si vei fi directionat automat in pagina de creare a contului.

 

2. Completeaza campurile cu numele, prenumele, adresa ta de email si alege o parola pentru noul cont.


Apasa butonul “Continuare”, vei fi directionat pe urmatoare pagina de inregistrare a telefonelor si a altor informatii de autentificare.

La scurt timp dupa ce vei apasa butonul “Salveaza ”vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.


Ulterior, pentru a intra in cont trebuie doar sa-ti completezi adresa de email si parola, folosite la inregistrare.

 

1. Intra AICI si vei fi directionat automat in pagina de creare a contului.

 

2. Completeaza campurile cu numele, prenumele, adresa ta de email si alege o parola pentru noul cont.

La scurt timp dupa ce vei apasa butonul “Continua”, vei fi directionat pe urmatoare pagina de inregistrare a telefonelor si a altor informatii de autentificare.

La scurt timp dupa ce vei apasa butonul “Salveaza ”vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.

Ulterior, pentru a intra in cont trebuie doar sa-ti completezi adresa de email si parola, folosite la inregistrare.

 

Datele necesare pentru crearea unui cont sunt: nume, prenume, telefon, adresa de email si o parola.


Odata accesat “panoul de control”, in cadrul acestuia, clientul isi poate actualiza datele de contact, informatiile de facturare si adresele de livrare.


Tot aici clientii pot vizualiza starea comenzilor efectuate.


In functie de stadiul in care se afla o comanda poate avea urmatoarele statusuri: 


   Comanda noua: comanda a fost lansata si acceptata  


   Comanda  anulata date client incorecte:  datele clientului nu au putut fi validate telefonic sau prin email,

       iar comanda a fost anulata


   In procesare: comanda se afla in curs de procesare


   Asteptare confirmare plata: plata a fost efectuata prin virament bancar si se asteapta confirmarea platii de la banca


   Marfa pregatita pentru ridicare: clientul a plasat o comanda cu modalitatea de livrare “Ridicare din magazin”,

      iar acest status semnaleaza clientului ca marfa este pregatita in magazinul Depozit-online si poate fi ridicata.


   Asteptare produse: produsele selectate nu se afla in stocul curent de marfa si urmeaza a se face aprovizionarea

      de la furnizor. Clientul este informat cu privire la termenul de livrare.


   Comanda anulata: comanda a fost anulata din diverse motive.


   Comanda finalizata: Produsele au fost livrate iar clientul a intrat in posesia marfii.

 

Prin accesarea meniului “Contul meu”, clienti isi pot edita informatiile cu privire la datele de identificare, studiile, domeniul de activitate, magazinul Depozit-online preferat si locatia (casa sau bloc).


Istoric comenzi


In cadrul meniului “Istoric comenzi” clientul poate vizualiza sumarul comenzilor sale dar si informatii detaliate despre acestea (data la care a fost efectuate, valoarea lor, statusul). De asemenea de aici clientii au posibilitatea sa repete o anumita comanda. Operatiunea de repetare a unei comenzi da posibilitatea clientului sa adauge sau sa elimine produse din cele comandate ulterior, sa actualizeze cantitati, sa schimbe adresele de livrare/facturare, sa-si aleaga alta modalitate de plata, etc.


Modifica/adauga adresa    

In cadrul acestui meniu clientii au posibilitatea de a edita adresa de livrare si informatiile de facturare sau de a adauga altele noi.


Atentie! Adresa de email a contului de utilizator din magazinul online Depozit-online nu se poate modifica.

 

 

De ce sa iti faci cont Depozit-online?

AVANTAJE ONLINE:

 

•    Stii mereu care este statusul comenzilor tale – Nu este necesar sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii pentru a sti unde se alfa coletul tau
•    Scazi considerabil timpul de inregistrare al unei comenzi nefiind necesar sa completezi de fiecare data datele de livrare
•    Ai acces permanent la istoricul comenzilor tale si ai evidenta achizitiilor facute la Depozit-online
•    Esti tot timpul la curent cu cele mai noi promotii, lansari de produse si ai parte de oferte personalizate
•    Ai posibilitatea sa acorzi nota produselor cumparate si sa ne lasi comentarii legate de oferta Depozit-online.

 

Firme si adrese multiple

 
In acelasi cont de client, suplimentar detaliilor tale de cumparator persoana fizica, poti stoca si datele de persoana juridica, poti adauga oricate firme doresti cu detalii complete. De asemenea, poti stoca mai multe adrese de livrare. Avand toate datele la indemana, orice comanda catre Depozit-online se poate trimite sigur si rapid.

 

Confidentialitate

 
Depozit-online iti garanteaza confidentialitatea datelor stocate in contul de client. Depozit-online va transmite date cu caracter personal catre Partenerii din Depozit-online Marketplace doar in cazul in care vei inregistra o comanda pentru produsele comercializate de catre respectivul Partener si numai pentru derularea respectivei comenzi. In acest caz, fiecare partener este obligat sa respecte legislatia privind protectia datelor cu caracter personal.